Subject: FW: Taotlus äriregistri x-tee teenustele juurdepääsu võimaldamiseks
From: "Kristjan Kaiklem" <[email-masked]>
To: "RIK info" <[email-masked]>
Cc: "Jana Korberg" <[email-masked]>
Date: Mon, 2 Dec 2024 15:54:04 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Palun avada Tarbijakaitse- ja Tehnilise Järelevalve Ametile soovitud 
Äriregistri x-tee teenused. Nende poolt allkirjastatud taotlus on lisatud 
manuses.

Ette tänades,

Kristjan Kaiklem

KeMIT

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Monday, December 2, 2024 2:12 PM
To: Kristjan Kaiklem <[email-masked]>
Subject: Taotlus äriregistri x-tee teenustele juurdepääsu võimaldamiseks

Tere

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet edastab Teile 
dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu dokumendi Taotlus äriregistri x-tee 
teenustele juurdepääsu võimaldamiseks, mis on registreeritud 02.12.2024, 
numbriga 1-9/2024/1313.

Kontaktinfo

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet
E-R 09:00-16:00
aadress: Endla 10a, 10122 Tallinn
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
telefon: 667 2000